Thursday, November 02, 2006

(doar eu - part 2)

Nu mai stiu in blogul cui am citit ca nu intelege femeile. Ba mi-am amintit, dar nu e important. Ei bine, care (naiba) e barbatul care sa poata spune: eu, eu..? Eu nu stiu vreunul, nu am asa ceva printre amicii mei. Ca, slava Domnului, care mai de care e terminat, sfasiat, confuz, la pamant, etc etc..Da, din cauza vreunei femei care, bineinteles, nu-i asa, nu stia ce vroia... Nu bag aici toate femeile in aceeasi oala, nu. Doar pe acelea pe care le vrem noi si ele ioc. Te legi sufleteste de ele cu un fel de cordon ombilical prin care trece fluidul afectiunii dinspre tine catre ele, dar atat. Iar intr-o lume post-post-moderna, fara reguli clasice, fiecare face ce vrea si te trezesti ca la celalalalt capat al cordonului este..lol, un nod. Sau daca s-a grabit sa plece, un carlig de rufe pus in graba...Sau chiar nimic si afectiunea ta se scurge pe jos si intra in pamant poluand materia imperfecta cu perfectiunea sentimentelor tale de cretin ce esti, tampitule.

Zice: "Bai, dar de ce [...] masii, nu ma simt mai sigur pe mine, mai intarit si mai cinic?.." Lol, ca sa zic asa... "Pai, ca n-ai de unde, asa esti tu croit..." sau ce naiba sa-i mai spun sa faca?..Ah, simt ca incep sa dau sfaturi, o trasatura masculina, si nu stiu sa-i dau..Adica stiu, dar parca sunt din carti, din filme..
"Nu, ma," zice.. "pai, tu cum reusesti?" Tare, ma gandesc.. "ce sa reusesc?", intreb.. "Pai, sa te doara-n stii tu ce daca iti zice vreuna la care tu tii ca un imbecil ca sa gandiiit eaaa...[ ;)) ]...ca n-ar merge sa continue..."
Phaaa... "pai...man...nu reusesc nici eu." Confuzie totala..hai la o bere..

Da, suntem un grup destul de larg de astfel de dinozauri, care fugim destul de haotic de glaciatiunea produsa de un numar tot mai mare de femei, care se misca foarte repede pe campul de lupta. Folosesc niste arme neconventionale, lupta urat, lovesc sub centura si sunt atat de rapide incat din doua miscari te-au facut, boule.

Nu urasc femeile, acesta nu este un post despre asta... Ba chiar le iubesc, e ca in bancul ala: sunt un lesbian, iubesc femeile... Si mare dreptate avea Cartarescu in a lui "De ce iubim femeile". De fapt, asa am vrut sa numesc postul asta, dar nu vreau sa afirm o opinie...vreau doar sa zic, uite ce dracu mi se intampla si ca de asta ajungi sa spui "DOAR EU". DOAR fuckin' EU. Da, sunt putin furios, scuze. Nici nu am cum sa fiu altfel... Doar maine o iau de la capat, nu?..

6 comments:

Anonymous said...

He,he, dar tu stii ce vrei? ca mie imi lasi impresia uneori ca nici tu nu stii exact (asta ca sa te intep). Eu am observat ca toti oamenii hotarati au reusit. Daca vrei poti! dorinta e indeajuns de puternica? vei reusi! :)

Anonymous said...

Eu tot cred ca in ciuda tuturor... "nereusitelor", sau mai bine zis din iuresul tuturor "nereusitelor" apare Ea. Pe care nu trebuie sa o intelegi. Pe care trebuie doar sa o simti.

Heck, call me old-school...

Anonymous said...

"DOAR EU" e o reactie fireasca.

Stii, it works both ways..

Femeile respective de care te legi probabil au trecut prin experiente asemanatoare, iar tu acum le cunosti in faza "Doar EU" (adica ea).

IMHO "DOAR EU" nu poate sa dureze vesnic. E ceva in noi care ne face sa vrem sa impartim, chiar numai in 2, fiecare rasarit si fiecare apus... si restul vietii.

Acum stii. Analizeaza. In fond nimeni nu te-a obligat sa te legi de ea/ele. Stiu, o sa zici ca nu se petrece constient, dar exista totusi o inlantuire de evenimente si ganduri, care incet incet ne leaga de o X sau un Y.

Analizeaza trecutul, invata, si vei putea sa iei decizii mai bune si responsabile privitor la persoanele de care te legi, in viitor.

Anonymous said...

Eu sunt din ce in ce mai convinsa ca ne asemanam cu totii, femei si barbati, mai mult decat vrem sa credem. Trecem cu totii prin exact aceleasi probleme, avem aceleasi dileme, nesigurante, temeri si dorinte.

Skogkatt said...

Cred ca acel "nu stia ce vroia" e o consecinta a unor chestii ambigue. Sau poate ca tipele fug atunci cand simt ca ceva e in neregula, chestie valabila si la barbati. Nu-i nimic complicat aici, doar ca dupa un timp devii prea analitic si vezi totul ca pe o lupta. Oricum, pt a evita complicatii ulterioare e bine sa eviti "himerele", "hydrele"si alte specimene mai iesite din sfera normalului, iar pt restul: Act like you feel!

doar eu said...

se spune despre noi, fetele, k suntem greu de inteles. e cat se poate de adevarat deoarece suntem nijte persoane care vorbesc mult, mult, uneori poate fara sens. suntem foarte schimbatoare si nu ne multumim cu putin.nu stim niciodata ce vrem de la viata, iar dak s-a intamplat o minune si stim, acest lucru este deja prea mult...se spune despre fete ca sunt dificile, da..deoarece nu se lasa asa cu una cu doua, spun despre fetele ce au un dram de minte...si deobicei, fetele ce au fost ranite macar si o singura data de u baiat incep sa fie mai reci, mai dure...si poate stii asta, si dupa cum am mvazut..stii multe....fetele se feresc de dragoste dak au fost ranite, dar baiteii doresc sa ranesca si ei cum au fost raniti...cred ca am deviat dar ai dreptate, noi suntem greu de inteles pentru k nu vrem asta.