Wednesday, August 30, 2006

Clean

Ganduri dintr-o vineri de 2005. Aceleasi ca si cele de acum.. http://clean.weblog.ro/ Ah, si putin din altul: "A. O prostie: M-am intors acum de la o sedinta de productie pt o reclama, de unde am plecat chiar relaxat. a iesit bine. o sa fie bine. aici, la birou, e cam cald si ma simt intr-un fel ingradit. n-am explicatie de ce (sau am) dar imi da un sentiment de frustrare. B.Alta prostie: Deunazi, citeam pe net pe un site de citate, maxime, etc. doua mi-au retinut atentia: 1. oamenii pot sa spuna despre mine orice, asta nu ma va schimba pe mine in ceea ce sunt; 2. lucrul in echipa e recomandabil (sic!) pt ca iti da posibilitatea sa arunci vina pe altcineva. Am zis, "Ha! Ce tare!" C. Asta nu e o prostie: Mi-a trimis pe mail o foarte buna prietena (ce m-as face daca n-as mai putea macar sa ma gandesc la tine uneori, Andreea?...) o piesa instrumentala de pian a unui artist pe nume Gonzales. Piesa se cheama Gogol. Foarte misto, in genul Yann Tiersenn, usor avangardist. O recomand. D. O treaba misto: Imi adun prietenii sa vad care merge la Depeche Mode, in martie, la Budapesta. Ala io, ala io... E. Un secret: Uneori, mi-e dor de [nu mai conteaza]... Dar, dupa 5 ani si ceva, trebuia, probabil, sa ajungem si aici. Sau poate ca nu... " august, 2005

No comments: