Tuesday, August 29, 2006

(doar eu)

P.S. la postul de mai jos: V-am zis ca DOAR EU contez? Adica, la randul vostru, fiecare dintre voi DOAR pentru voi.. Nimeni nu o sa va planga de mila sau sa va faca jocul fara ca ei sa conteze mai intai DOAR pentru EI. Nu asteptati nimic, nu veti primi. DOAR Dumnezeu da fiecaruia DOAR ceea ce merita. Si nu ma luati cu chestii de genul "si iubita/iubitul meu conteaza pentru mine". Poate, un timp, apoi, dupa ce totul e negat, si ei conteaza DOAR pentru EI. Dar deja stiti asta, nu?
(doar eu)=cinism, pragmatism, teama, heartbreak, soulbreak, reticenta, etc, etc
PS la PS: imaginea din colt nu are neaparat legatura cu postul, dar e atat de tare incat n-am rezistat sa nu o urc cu sau fara permisiune. I don't care. Pentru ca DOAR EU contez, nu? :P Fiti bine!

2 comments:

Anonymous said...

Meriti un premiu!

R said...

O, da..:)